3 sierpnia 2015

LIEBSTER AWARD

A więc... Tak wiem nie zaczyna się zdania od ,,a więc'', ale... A więc zostałam nominowana do
LIEBSTER AWARD przez Anastazję za co bardzo jej dziękuję. Nie przedłużam i zapraszam do przeczytania pytań i moich odpowiedzi na nie ;-)

1. Dlaczego zaczęłaś pisać opowiadanie?

Zapewne trochę z czasu, jaki udostępniły mi wakacje, ale też zatęskniłam za tym uczuciem, gdzie zabawiasz się w ,,twórcę'' i od ciebie wszystko zależy ♥
Kolejnymi powodami są opowiadania, które nominuję, i które też pomogły mi podjąć decyzję ♥

2. Jaka jest Twoja ulubiona postać z Harry’ego Pottera?

Nie mam 1 ulubionej postaci z Harry'ego Pottera. Najbardziej lubię: Draco, Hermionę i... Severusa

3. Wolisz czytanie książek, czy oglądanie filmów?

Zdecydowanie czytanie książek! Gdybym mogła, to cały czas poświęcałabym czytani, może się to wydawać błahe, ale taka jest prawda, jest ze mnie ogromny mól książkowy.

4. Jaki jest Twój ulubiony serial?

Oj... Nie posiadam ulubionego, ale czasami oglądam ,,Na wspólne'' :-P

5. Kim chciałaś zostać, gdy byłaś mała?

Chciałam zostać lekarką, która jeździ na motorze...

6. Masz jakieś zwierzę?

Mam psa... Sznaucera miniaturę. Wabi się Harry- od Harry'ego Pottera ;-)

7. Humanistka czy ścisłowiec?

Zdecydowanie humanistka...

8. Wolisz jazdę na rowerze, czy jazdę samochodem?

Ważne jest dla mnie, aby dostać się do celu swojej podróży

9. Jaka jest twoja ulubiona część przygód Harry’ego Pottera?

 Harry Potter i kamień filozoficzny ♥ 1 część jest najlepsza! Tam się to wszystko zaczęło... I jeszcze ten prze kochany kuzyn Harry'ego...

10. Kiedy czujesz się wolna?

Kiedy czytam książkę, lub fan fiction, które na prawdę, ale to na prawdę mnie pochłonęło, zabrało do innego świata...

11. Jaki jest twój ulubiony paring z opowiadań o Harrym Potterze?

Dramione♥
Sevemione♥
Oba paringi nieziemsko przypadły mi do gustu :->

Nominuję:

zwrotyakcji.blogspot.com
ladiesandgentelmenirollthedice.blogspot.com
samarastory.blogspot.com
to-jest-to-cos.blogspot.com
www.acciosevmione.blogspot.com
lusia-dramione.blogspot.com

Pytania:

1. Dlaczego zaczęłaś pisać opowiadanie?
2. Co jest twoją inspiracją?
3. Ile masz lat?
4. Jakie jest twoje hobby?
5. Ulubiony kolor?
6. Masz jakieś fobie?
7. Co cię bardzo denerwuje?
8. Uprawiasz jakiś sport?
9. Jaka jest twoja ulubiona postać z Harry'rgo Pottera?
10. Jak wyobrażasz sobie swoją idealną randkę?
11. Jaki masz kolor swojego pokoju?

♥♥♥

4 komentarze:

  1. Hej! :* Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję Ci za nominację do Liebster Award! Nigdy nie spodziewałam się, że zostanę nominowana. Dziękuję z całego serduszka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha, też oglądam na wspólnej :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do pisania♥