24 września 2015

Rozdział 04



Rozdział 04

Internet, gość, rzygi

*Teraźniejszość*

Taksówka zatrzymuje się z wilkiem impetem pod wieżowcem, w którym mieszkam. Chyba pora zainwestować w kurs na prawo jazdy i w jakiś samochód. Jazda taksówkami z dnia na Dzień jest gorsza i uciążliwsza. Przechodzę przez wielkie drzwi obrotowe i udaje się winda na ostatnie 19 piętro. Przekręcam kluczem w drzwiach i przed oczami ukazuje się mój przedpokój- po lewej stronie stoi wielka komoda z rożnymi szalikami, czapkami, obok donica z kwiatem, natomiast na przeciwko jest mały stolik, nad, którym wisi ogromne lustro. Idąc dalej znajduję się w salonie. Trzy szare sofy ze skory stoją wokół puchatego białego dywanu, na którym stoi stół. Na wprost, na ścianie wisi telewizor. Cały salon jest bardzo jasny dzięki oknom na cale 2 ściany. W rogu owego pomieszczenia stoi duży starodawny fotel, na którym zawsze siadam zanurzają się w książce. Po prawej stronie są drzwi do przestronnej kuchni, gdzie znajduje się również duży stół jadalniany. Po lewej jest jeden pokój, z którego zrobiłam bibliotekę i ,,schowek'' na czarodziejskie rzeczy, do którego rzadko zaglądam od pokonania tego-którego-imię-można-już-wymawiać-Voldemort. Rzucam na bok torebki z aktami a następnie odkładam laptopa wyciągniętego z jednej z owych torb, po czym odkładam go na stół w kuchni. Otwieram lodówkę, która, jak się domyślam świeci pustkami.
-Hm. Co by tu zjeść?- pytam sama siebie, sięgając po ulotkę z chińszczyzną
Postanawiam zamówić to, co zwykle- ryż z kurczakiem w sosie curry. Dzwonię na podany numer na kartce i odbiera mężczyzna o miłym głosie. W miedzy czasie, czekając na posiłek biorę szybki prysznic, spłukując z siebie dzisiejszy stres. Przebieram się w zwykłe, jasne dżinsy i zwykły T-shirt koloru białego. Wyciągam z torebki portfel, przyszykowując pieniądze do zapłacenia. Pięć minut później słyszę pukanie do drzwi, otwieram, więc je. Zabierając styropianowe pudło wchodzę do kuchni, wrzucając wydaną resztę do skarbonki w kształcie sowy. Codziennie przez miesiąc wrzucam do tej sówki drobniaki, które po dwóch-trzech miesiącach dają niezłą sumę, za którą kupuję sobie coś specjalnego. Rozpakowuję danie na talerz, po czym w wyszukiwarce w moim laptopie wpisuje znienawidzone mi imię i nazwisko- Draco Malfoy. Jako pierwsze od góry wyskoczyły mi wszystkie informację o nim- począwszy od imienia i wzrostu, skończywszy na imionach rodziców i rozmiarze obuwia. W internecie da się znaleźć wszystko! Zjeżdżam niżej i pokazuje mi się to, czego szukałam skandale w wielkim Draconem- wielce popularnym bohaterem nastolatek. Myślałby, kto, że ktoś taki może być wzorem dla młodzieży- wzdycham ciężko, żując mięso. Klikając na jedną z głównych stron plotkarskich pojawia mi się lista....

1.Niejaki, Malfoy widziany był wczoraj z Samantą Coke późnym wieczorem w barze!

2.Dracon przyłapany na gorącym pocałunku z Mirabelą SD!

3.Draco z nową partnerką na premierze nowego filmu ,,Wieża''!

4.Draco Malfoy na zakupach z Anną Freitag

5.Malfoy zamieszany w bójkę z Kevinem Watson

6.Draco Malfoy przyłapany na zdradzie!

7.Wielka gwiazda serialu ,,Martwa Ziemia'' Dracon przyłapany z Demi Lulu

8.Była dziewczyna Dracona w ciąży!

9.<WAŻNE>DRACO MALFOY POSĄDZONY O GWAŁT<WAŻNE>

Nie chcąc więcej oglądać zamykam laptopa. Zmywam naczynia i chcę udać na do sypialni, by na spokojnie móc wszystko przemyśleć. Nagle słyszę dzwonek do drzwi. Niechętnie zawracam. Walenie w drzwi nasila się coraz bardziej.
-Już idę!- krzyczę zniecierpliwiona
Otwieram dwa zamki. Mrugam dwa razy, by sprawdzić, czy dobrze widzę. Przede mną stoi Harry, z... Z Malfoy'em? Byłam tydzień temu u okulisty, robiąc badania do pracy i nie stwierdzono, by moja lekka wada wzroku pogłębiła się.
-Harry co ty tu robisz?- pytam zdziwiona opierając się o drzwi i futrynę
-Idiota spił się! Obrzygał wszystko wokół, mam cały samochód w jego wymiocinach! I trochę w windzie z siebie wyrzucił!
-To dalej nie wyjaśnia czemu przyszedłeś do mnie z nim!- zaczynam się denerwować
-Pacan połamał swoją różdżkę przewracając się tańczą, co powiedział mi właściciel klubu, gdzie Draco był. Zadzwonił do mnie, bym mu pomógł, bo ten zaczął się odgrażać i szamotać z jakimś facetem.
-Dalej nie rozumiem dlaczego przyszedłeś do mnie z nim!- czuję, że zaraz wybuchnę!
-Mam wielką prośbę, może Draco zostać u ciebie przenocować?- robię wielkie oczy patrząc na mojego przyjaciela- Nie rób takich oczu Hermiona. Nie chcę go zostawić samego, bo znowu wpakuje się w jakieś problemy!
-To czemu nie może przenocować u ciebie!?- krzyczę z irytowana
-Rodzice Giny są u nas w domu. Nie chcę, by widzieli Draco w takim stanie. To jak?- pyta uśmiechając się lekko
Przewracam oczami, kiwając głową bezradnie.
-Wejdźcie... Tylko niech mi niczego nie ubrudzi po drodze!- krzyczę lekko
-Cz...Cześć Granger- słyszę bulgot- C... Co tt...am u ciebie... śliczn...a?- pyta przybierając uśmiech
-Rzucę kiedyś w ciebie Avadą, Harry!- złoszczę się- Trzeba go jakoś wyczyścić- wzdycham czując ogromny smród- Poczekaj tu i przypilnuj go- patrzę ostro na Harry'ego dając mu do zrozumienia, że ma się nie ruszać z miejsca. Udaję się szybko, do mojego ,,magicznego'' pokoju skąd zabieram różdżkę i wracam do moich ,,cudownych'' gości.
-Evanesco!- wymawiam zaklęcie i czuję uczucie, którego już dawno nie czułam- magię, która lekko łaskocze mnie od środka.
W jednej sekundzie blondyn staje się czysty.
-To rozumiem, że już mogę iść?- pyta w pośpiechu Harry znajdując się już prawie przy drzwiach
-Nie tak szybko Harry!- o nie myślę, Hermiony, która robiła za swoich przyjaciół wszystko, już nie ma- Chodź tu! Pomożesz mi go zanieść na piętro!
-Ale przecież możesz użyć magii!- wykręca się
-Nie! Obiecałam sobie, że nie będę używać zbyt często magii! Takie zadanie możesz wykonać i pomóc wczołgać się koledze po schodach!- mój przyjaciel już chce coś powiedzieć, ale nie pozwalam mu- Pierwsze drzwi na prawo i na końcu korytarza!- instruuję go
Takiej Hermionie nikt się nie sprzeciwia- i to lubię. Po niespełna 15 minutach, pięciu spadnięciach docieramy do wyznaczonego celu.
-Hee...rrr.hermi- bełkocze Draco mrugając do mnie okiem- Chodźźź do mnnie- wyciąga dłoń- Półżżż sięę kooło mmnnie
-Draco idź spać!- wzdycham ciężko odstawiając na szafkę nocną butelkę wody a obok łóżka stawiam zieloną miskę, gdyby mój gość, nie zdążył do łazienki.
Nie minęło 5 minut a Malfoy zasypia. Kręcę głową zrezygnowana, wychodząc i zamykając drzwi z Harrym.
-Jestem ci winny dług!- uśmiecha się
-Dwa długi!- pokazuję dwa palce
-Mogą być i dwa a teraz pozwolisz, że sam pojadę do domu Miona
-Nie mów do mnie Miona!!- krzyczę denerwując się
-Och no dobrze już. Spokojnej nocy- mówi a ja przekręcam klucz w zamku
Miałam spędzić tak cudowny piątkowy wieczór, ale jak zwykle nie udało się... Tydzień temu wyłączyli mi wodę i musiałam jechać do rodziców, by wziąć prysznic i zostałam tam na noc, co niezbyt mi się podobało, ze względu na jęczenia mamy na temat, że za dużo pracuję, i że powinnam mieć już partnera i zacząć myśleć o dzieciach...
Przebieram się szybciutko w pidżamę, zarzucam na ramiona granatowy, satynowy szlafrok i udaję się spać do mojej beżowo-brązowej sypialni z wielkim łóżkiem. Spoglądam przed zaśnięciem na zegarek: 00:45... Czyli znowu jestem starsza o jeden dzień. Z tą myślą zasypiam myśląc o dniu jutrzejszym...
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zapraszam do pisania komentarzy ♥
W kolejnym rozdziale, dowiecie się, co spotka Mionkę, gdy się obudzi :-D
Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem, to miłe, że jesteście
Ah no i kolejny rozdział 5 października

Pozdrawiam xoxo

5 komentarzy:

  1. Rozdział trochę za krótki ale przyjemny. Jestem ciekawa co spotka rano Hermionę :) Pozdrawiam!

    Mrużka

    OdpowiedzUsuń
  2. Za krótko, stanowczo za krótko.
    ale może do 5 dam radę wytrzymać w nie wiedzy
    Uwielbiam pijanych facetów, są wtedy tacy śmieszni, pod warunkiem, że miska już im nie potrzebna oczywiście :)

    pozdrawiam
    dramione-zyciepelneniespodzianek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 2016 ford focus titanium, iron, zinc, gold - The TINNORE
    The titanium-art iron ore where is titanium found and steel are 도레미시디 출장샵 a major part of the Iron Age Iron Age Iron 2018 ford fusion energi titanium Mine. titanium hammer The iron ore core used by 2018 ford fusion hybrid titanium the copper mining site was

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do pisania♥